Studio Olivier

Identiteit

VIRO - The performance of technology

Viro werkt in de techniek. In machinebouw, industrie en hardcore engineering. Onderwerpen waar weinig ‘gevoel’ in zit. We ontwikkelden een visueel prikkelende beeldtaal, die beleving creëert.

Groei

Wat begon met het design van een aansprekende beeldtaal, is uitgegroeid tot de visuele invulling van alle marketinguitingen. Steeds gebaseerd op de kernwaarden van Viro. Van folders tot autobestickering en van infographic tot interieur. En alles wat daar tussen zit.

Beeldtaal: stijlvol en hightech

Techniek mist menselijke uitstraling. Terwijl bij Viro juist de mensen centraal staan. In de foto’s is dat door vertaald naar hightech beelden, vol beweging. Futuristisch. Stijlvol. Fris. Helemaal van deze tijd. Techniek met een human touch.

Interieur

Viro werkt in detail en met details. Maar hun producten zijn onderdeel van grotere installaties. Ze zoomen constant in en uit. De foto’s op de wanden zijn daarom opgebouwd uit pixels. Van dichtbij zie je alleen bolletjes in verschillende kleuren. Van veraf zie je de afbeelding: het geheel.