Studio Olivier

Identiteit

Baggr, de vruchtbare grond voor je merk

Baggr

Bedrijven positioneren zich het sterkst door zichzelf te zijn. Het nieuwe marketing- en communicatiebureau Baggr helpt ze daarbij. Wij kregen de vraag een huisstijl te ontwikkelen die de waarden, overtuigingen en eigenheid van dit bureau visualiseert.

Het idee

Baggr gelooft in de kracht van authenticiteit. Om die zichtbaar te maken, filteren ze alle bagger uit de organisatie. En maken ze de kern zichtbaar. Troebel wordt helder. Deze essentie is meegenomen in het ontwerp.

Logo

Voor het logo is een sterk, grof font gebruik. Het ‘troebel-naar-helder’ concept is vertaald in dunne lijnen, die langzaam overgaan in één kleur: helder. De lijnen zijn wat losjes: van dichtbij lijken ze op troebel water.

Visitekaartje

Op het visitekaartje staat het logo centraal. De contactgegevens staan er omheen, vanuit het idee dat informatie steeds vanuit een ander standpunt wordt bekeken. Het kaartje zelf is transparant. Helder. Net als het logo en de gegevens. Het troebele aspect zit bevangen in de diep turquoise kleur waarmee de rest van het kaartje is bedrukt.

Baggr

De vruchtbare grond voor je merk

 Presentatie sheets 

Meer weten over huisstijl
Huisstijl